mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

Al een paar dagen thuis

Wat was dit geweldig allemaal!
Inmiddels ben ik alweer een paar dagen thuis en mag ik weer gaan wennen aan het nederlandse leventje! (koud nog wel hoor)

Het weekend feest gehad van onze verjaardag en op bezoek geweest bij beppe ook alweer.
Heel veel mensen weer gezien en al aan sommige fotos kunnen laten zien!
Het is nog wel vreemd om weer thuis te zijn, maar ook wel fijn, en vandaag moet ik er dan toch aan geloven om mijn koffers weer naar boven te gaan brengen, daar tegenover staat wel dat ik nog heerlijk lang bezig mag met fotos bekijken, verhalen vertellen aan mensen die ik tegen kom en ook natuurlijk de fotos laten zien!

Eerst eventjes bijkomen een paar weekjes en dan weer lekker aan het werk hoop ik!
Ik moet zeggen dat het toch wel ook al kriebelt om weer aan het werk te gaan!

Ik heb een prachtige tijd gehad wat niemand me meer af neemt en waar ik nog heel lang van ga nagenieten!
Dit is dan denk ik toch echt mijn laatste verhaal van mijn reis, maar als mensen wat willen weten stuur me gerust een berichtje hoor!!!!


Ik vond het super fijn dat iedereen me zo fanatiek gevolgd heeft en zulke lieve en leuke reacties eronder zetten die ik nu ook nog wel terug ga lezen!
Hele dikke kus vanuit nederland dit keer!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Oma

Leuk zo een laatste afsluiting Je bent natuurlijk goed begonnen met een heel weekend feestelijkheid. En koffers uitpakken is ook leuk kom je weer allemaal dingetjes tegen van daar.Straks weer aan het werk en dan zit je weer in het normale stramien van het leven.Ook dat is dan weer goed en daar zitten ook hele leuke en fijne kanten aan. Meisje ik wens je een hele goede toekomst toe met veel Liefde voor alles wat je tegenkomt in het leven XXXXXXX

celine

Jeeee weer thuis
en ik ben super trots op jou

Xxxxjes van je trotse zus

Romy

Je mag trots zijn op jezelf!
Fijn dat je weer thuis bent. Ben toch echt benieuwd naar nog meer foto's.
Heb steeds met plezier je berichten gelezen via de je blog en fb. En vond het leuk om je foto's elke keer weer te zien.
Je hebt een mooi avontuur gehad!

Tietie

Ja ik was al onwennig geen berichten meer maar gelukkig,
Daar was je weer en fijn thuis.
Genoten van al je belevenissen,en je mooie avonturen staat ook mooi op je cv. Nu maar even bijtanken en genieten.
We spreken elkaar vast weleens weer.
Lieve groet Tietie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!