mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

Paje Laatste Dagje

Vandaag was de laatste dag van mijn grote avontuur. Vannacht begint de terugreis dus helemaal de laatste dag is het nog niet.
Vandaag hebben we de dolphin tour nog gehad en dat was heel erg bijzonder om te zien. Een hele groep dolfijnen bij elkaar en we hebben ook een dolfijn gezien met een hele grote vis in zijn bek.
En onder water hoorde we hun geluid echt mooi om mee te maken. Het was ook zo als we met de boot er waren snel onze spullen aandoen en in het water en dan kon je ze bewonderen!
Onderweg ging wel ons bootje even stuk, maar gelukkig toen er een andere bootman aankwam heeft die ons uit de panarie geholpen. Ook wel jammer ik had wel zin in een ritje op een wilde dolfijn hihi
Wel waren er op een gegeven moment heel veel kwallen die me erg lekker vonden dus ben ik daarna het water niet meer in gegaan, gelukkig had ik al heel veel moois geziend in de onderwaterwereld!
Ook hebben we fotos gemaakt met de onderwatercamera die we hier nig gekocht hadden maar dat is een wegwerp camera dus moet dat eerst even afgedrukt worden. En ik heb een poging gedaan om fotos te maken met mijn telefoon, maar dat lukte niet zo goed. Op een gegeven moment waren de dolfijnen ver weg en we konden er wel achterna, maar we waren meer als tevredem(en zeeziek) dus wilden we wel graag weer met beiden benen op het vaste land.
Thuis aangekomen heb ik nog een paar uurtjes bijgetankt en lekker liggen snurken en daarna een bruchetta broodje gegeten(met iets teveel paprika) maar erg lekker! Daarna nog even wachten tot de heetste zon een beetje afgezakt was en toen lekker in het zwembad gezwommen en de laatste fotos opgemaakt, erg benieuwd hoe ze worden! En nog lekker in de zon en op de hangmatten gehangen!
Straks eten en dan wordt ik straks door jackson(vannacht eigenlijk) opgehaald om mijn reis naar huis te gaan maken!
Hele dikke kus!

Reacties

Reacties

Celine

Wat een mooi verhaal weer Rianne.
Wat leuk dat je de dolfijnen kon horen dat is wel een mooi moment denk ik.
Oei zeeziek dat ken ik helaas.
Hoop dat je weer wat bent opgeknapt.

Nou zusje fijne terug reis en ik spreek je zoizo nog morgen even hoor.

xxxxxxjes van je ape beren giraffe trotse knettergekke zus love you

Oma

Dat is een prachtige laatste dag geworden wat een belevenis weer Lieve Rianne een hele goede reis naar huis we kijken naar je uit XXXXXXX

Anous

Hey Rianne! Zo te horen een prachtige laatste dag beleefd! Mooi hè, dolfijnen zijn zo bijzonder. We hebben ze mee mogen maken in Egypte. S avonds rond vijven kwamen ze soms naar het strand toe om te spelen met de strandgasten! Super mooi! Ik hoop dat je een goede reis hebt, wel vreselijke tijden, lang wachten en terug keren in de kou.... ???? maar er komt beter weer aan. Xxx en spreek je snel! (Al zal ik je verhalen wel missen hoor!????)

carola

Zeer trotse moeder is blij dat je het zo mooi hebt gevonden allemaal. Maar ook blij dat het haast voorbij is en je weer veilig thuis zult zijn. Hele goede reis en dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!