mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

kendwa sunset beach hotel dag 3

Vandaag zijn we nog wezen ontbijten in kendwa sunset beach hotel en na het ontbijt spulletjes gepakt en zijn we om 11 uur opgehaald. Nu zitten we in paje in kitete hotel heerlijk! De eerste indruk is echt wauw. Zee strand en zwembad en een mooie kamer! Zo even lunchen en dan lekker het zwembad in! Morgen gaan we de dolphin tour nog doen ook erg veel zin in!

17.40 net terug van het strand(2de rondje dan wel haha)
We zijn eerst in het zwembad geweest, maar daar konden we niet liggen want de bedjes hadden geen kussentjes, ook helemaal geen probleem dus lekker gezwommen in jawel warm zwembadwater! Daarna de zee in voor afkoeling en ook dat mislukte want het water was warm wat ik echt niet erg vind! Een heerlijke rianne temperatuur had het! Heerlijk. Daarna zijn we onze handdoeken gaan halen en zijn we heerlijk op het strand gaan liggen in het zand en daarna nog even op de bankjes bij een restaurantje met een lekker cola baridi! Koude cola dus.
Lekker gedouchd en eigenlijk waren we nog niet uitgehangen dus zijn we weer terug gegaan en hebben we nog even lekker in de hangmatten gehangen hihi.
Straks gaan we nog eten dan dan vanavond op tijd slapen omdat we morgen heel vroeg opgehaald worden om de dolfijnen te mogen bekijken en te gaan snorkelen.
Dikke kus vanuit zanzibar

celine

Hee hee.

wat fijn dat het zo mooi is. en wat fijn dat jullie echt ff hebben kenne luieren vandaag.
Veel plezier morgen met de dolfine tour en tot donderdag zusje,

En vergeet niet ik ben trots op jou

xxxjes van je apeeee trotse zus

Oma

ou dat was weer een fijne dag he en nou morgen nog naar de dolfijnen dat lijkt me helemaal geweldig. Geniet ernog maar even van meisje en dat is het ook zo maar Donderdag xxxxx

Anouska

Hey Rianne! Schiet nu lekker op meid! Vast blij om naar huis te gaan Maar wat zal het anders zijn...je gaat het daar ook vast wel wat missen..Lieverd geniet van je laatste avonturen! Xxx