mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

nog 3 weken te gaan

Nog 3 weken tevgaan

Vandaag begonnen net de eerste larium tablet daar moeg ik 3 weken voor ik weg ga mee beginnen, of terwijl nog 3 weken dan is het zo ver dan gaat het avontuur echt beginnen!

Of ik nu de zenuwen krijg, dat nog niet wel is het nu de laatste regeldingen en echt kijken of ik alles heb, maar ik heb er alleen maar super veel zin in! En ik ben nu ook nog geld aan het inzamelen om mee te nemen daarheen om spullen voor de mensen te kopen! Dus wie wil mee helpen sponseren doe me maar een berichtje en dan vertel ik hoe je dat kan doen

Volgende week is de kerst en de week erna is het alweer oud en nieuw en dat knallen we het nieuwe jaar in!

Super veel zin in een jaar van een nieuw groot avontuur!!!

Reacties

Reacties

nelleke

Succes met de laatste voorbereidingen! Xx

celine

Super zus. Ookal vind ik het moeilijk dat je gat, ik vind het wel super gaaf dat je dit doet en leuk voor je....

Love you

Xx celine

Carola salverda

Leuk hoor al die laatste voorbereidingen. Het gaat nu wel snel echt aftellen is echt begonnen.

Michael

bijna zo ver spannend !

Sharona

Hey meis,
Ik vind het heel erg stoer van je dat je naar Afrika gaat, ik wens je heel veel succes, en ik lees met veel plezier jou verhaal hier!!
Ik ga je zeker weten volgen meid,
zet hem op!

x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!