mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

Nog 3 maanden te gaan!

Het wordt steeds spannender en steeds meer te regelen.
Mijn vliegtickets en het reisprogramma zijn inmiddels binnen met wat ik wanneer ga doen en ook heb ik een vrijwilligersvoorbereidingsdag gepland in december om goed voorbereid op reis te kunnen!
De aankomende maanden is het dus nog meer voorbereiding, regeldingetjes, en goed sparen moet ook natuurlijk!

29 september heb ik de laatste prikken (AUTSSSS) dan heb ik er geloof ik 10 gehad, dus ben aardig lekgeprikt.

Nu het steeds dichter bij komt heb ik er alleen nog maar meer zin in en wordt het toch ook nog echter allemaal! Veel voorbereiding en de dagen gaan soms echt veel te snel
haha

Helemaal leuk dus! Foto's volgen dus nog wel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!