mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

kendwa sunset beach hotel dag 2

Wat een belevenis zeg. Gisterenavond om 23.00 uur ongeveer zijn we nog naar een andere hotelkamer verhuisd omdat we dus geen airco hadden en het echt te heet op onze kamer was, moesten we wel iets voor betalen, maar beter dan weg zitten te zweten. Na een gebroken nacht omdat we steeds stroom dipjes hadden, wat echt maar steeds 2 minutjes duurde kregen we een heel schattig paas ontbijt! 2 gekookte paaseitjes en stukjes stokbrood en fruit en thee met melk. Dat was leuk en echt schattig!
Na het ontbijt zijn we onze koffers even goed gaan inpakken omdat we naar een andere kamer zijn gegaan nu naar boven, daar zitten we nu(zonder stroom, maar duurt hier meestal niet zo lang) we wouden in de zon gaan zitten, maar die is er even niet nu. Straks gaan we lunchen en dan nog even lekker een strandwandelingetje maken, en vast weer wat schelpen zoeken.
Nu even lekker relaxen op de kamer en wachten tot de stroom aangaat. Het is nu 12.00 uur geweest dus straks weer een lunch bedenken om uit te kiezen!
12.40: ze hebben een generator! Gelukkig hebben we de super schattig kleine ventilator aan kunnen doen en is het lekker op de kamer. Dit is toch wel genieten, ja oke het is niet super mooi weer en het internet bereik is niet super, maar ja je bent in afrika, dan ga ik me daar toch niet druk om maken.
Ooo ja, we wouden een raampje openzetten in de gang, valt dat raam er niet uit! Dat was op weg naar het strand. Zegt die man uhmm are you oke? Zeggen we uhmm no your window is broken. Maar welke sjap zet er dan ook geen raam vast, het stond gewoon los in de muur(africaanse logica denk ik hihi)
Vanmiddag na de pannekoekjes met nutella lunch(13.30 mooi op tijd hihi) zijn we nog een stukje wezen wandelen en schelpen gevonden natuurrlijk. Ook hebben we even gesnorkeld, en zijn we nadat we op de bedjes wouden gaan zonnen wat niet echt wou vanwege de vliegen in de zee gaan liggen op het strand afkoelend zonnen noemen we dat en weer lekker verkleurd!
Straks gaan we eten en vanavond nog even blijven hangen in het restaurantje misschien. Morgen gaan we naar paje. Het is wel heel gek, want over 4 dagen ben ik thuis, fijn, maar wel gek om dat te beseffen!
Dikke kus en morgen volgt er weer een verhaal!

Reacties

Reacties

Celine

Wat een mooi verhaal weer.
Jammer dat de stroom zo min is, maar jullie moeten maar gewoon genieten. inderdaad nog maar 4 dagen. dat vind ik ook wel fijn dat je dan weer thuis bent.
Dat raam is ook weer een actie voor jou he? hahaha, hier in nederland word alles wel een beetje beter geinstaleerd, een beetje maar hoor haha..
pannenkoeken met nutella, niet mijn smaak maar mooi dat het lekker was.

Nou ik wacht weer op je volgende verhaal
en onthoud he ik ben trots op je... beretrots

xxx celine

Oma

Nou het blijft avonturieren tot de laatste minuut denk ik maar fijn dat je alles nog steeds leuk vind.En ja over 4 dagen ben je thuis ik kan me voorstellen hoe vreemd je dat vind je zit zo ver weg en toch zo dichtbij he Ik wens je een hele goede reis en net als Celine vind ik het ook heeeelemaal niet erg dat je er over 4 dagen weer bent XXXXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!