mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

kendwa sunset beach hotel dag 1

Dag 1.
Aangekomen in het beach hotel in kendwa nadat we vanmorgen het laatste ontbijtje hebben gehad in het vrijwilligershuis en daar afscheid genomen hebben van de andere meiden.
Mooi hotel en vlakbij het strand. Het weer laat ons een beetje in de steek en het is wel heel stil, maar we gaan ons hier wel 2 dagen vermaken strandje lekker eten, zonnen(als de zon schijnt hihi)
Nu lekker hangen in onze kamer en lekker een paar dagen bijkomen voordat ik naar huis vlieg!
18.41 wauw gelukkig is de zon gaan schijnen en hebben we nog heerlijk schelpen kunnen zoeken en even in het zonnetje gelegen.
En een heerlijke full body massage gekregen voor maar 10 euro dus echt geen geld, uur massage gehad heerlijk! Gelijk mijn lijf helemaal vol met olie dus ben weer babyzacht! Heerlijk dit.
Ook echt super mooie schelpen gevonden die ik mee wil gaan nemen heel gaaf!
Ik ben echt blij dat ik nog in dit hotel zit en nog naar paje ga voordat ik naar huis kom, nog even lekker vakantie vieren paar daagjes en dan kan ik er tegen aan om op nairobi 15,5 uur te moeten wachten! Na deze dagen moet dat wel lukken!
Zometeen gaan we aan de kip burger met frietjes en mayonaise hihi.(frietjes kan ik thuis niet meer eten hoor hahahaha)
Vanavond lekker in een zacht bed slapen en hopen dat de airco het straks wel doet want het is een goede sauna nu op onze kamer.
Morgen volgt er meer!
Hele dikke kus!

Reacties

Reacties

Celine

Wat een mooi verhaal weer hoor.

Mooi dat jullie nog even kunnen genieten.
we moeten woensdag maar iets verzinnen om contact te kunnen hebben die dag hihihi

Nou genietse en veel plezier de laatste dagen nog even zusje

en je weet het he. ik ben trots op je

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!