mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

De Laatste week is ingegaan

De laatste dagen in de volenteerhouse, toch best wel vreemd dat ik nu aan de laatste dagen van het vrijwilligershuis zithoor. Het fuoni was de laatste dagen wel leuk, niet zo heel veel gedaan, maar toch nog een aantal injecties mogen zetten en afscheid kunnen nemen daar. Ik heb ze nog blij kunnen maken met mijn werkjasjes en nog wat pennen die ik overhad. En ik werd wel heel erg bedankt voor mijn werk wat ik daar gedaan had.
De afgelopen dagen zijn er nog 3 nieuwe vrijwilligsters gekomen die naar het mnazi modja gaan om daar te werken. 2 van de 3 zouden eerst naar het fuoni maar die hoorden toen ze aankwamen dat ze naar het grote ziekenhuis zijn geplaatst. Ik ben toch wel blij dat dat dus komt omdat ik gezegd heb dat het fuoni geen werk voor ze heeft. En ik hoop dat de meiden daar goed aan het werk kunnen.
Gisteren en vandaag de laatste wasjes gedaan en mijn koffer ingepakt. Morgen gaan we nog even naar de stad om de henna bij te laten werken en nog om een paar van die mooie plofbroeken te halen, morgenmiddag/avond gaan we met de meidengroep naar de foodmarkt in stone town, nog even lekker eruit met z'n allen!
En dan zaterdagochtend gaan marloes en ik naar de hotels eerst naar kendwa en dan nog naar paje.
Het is gek hoor, toch ik ben blij met de keuze die ik gemaakt heb om naar huis te gaan, maar toch is het wel vreemd dat ik volgende week dondrdag weer thuis ben. Ik kijk er wel naar uit, maar het is wel heel vreemd om toch weer naar huis te gaan na 3 maanden hier een leven opgebouwd te hebben, ga ik weer terug naar mijn nederlandse leven en de nederlandse cultuur. Dat is wat ik zeg ik kijk er naar uit om iedereen weer te zien en te kunnen knuffelen en weer aan het werk te gaan, maar ik ga het hier toch ook wel missen, de cultuur de mensen, het lekkere weer natuurlijk ook wel!
Aankomende week nog heerlijk genieten eerst bij de hotels voordat ik wer naar huis vertrek!
Hele dikke kus!

Reacties

Reacties

Celine

Nog Leuke dingen voor de boeg dus. en ook fijn dat ze heel dankbaar met je zijn.

Leuk dat jullie nog even weg gaan met z'n allen is toch ook weer een afscheid.
Maaaaar.... heel stiekum ben ik nu echt aan het aftellen hoor.

Nou Tot volgende week zusje en onthoud he, ik ben beretrots op je. je hebt het toch maar gedaan.

xxxxx en love you he

Oma

Al die gevoelens zijn logisch en je zal het straks ook nog wel moeilijk krijgen als je weer thuis bent en je leven hier weer op de rails moet krijgen maar dat hoort er allemaal bij. Je kan terug zien op een geweldige tijd en je gaat hier ook weer een geweldige tijd in. Laurens en alle familie en vrienden die hier op je wachten je werk dat je met plezier doet en wat er allemaal nog meer in het vat zit. We kijken naar je uit en vergeet niet Oma houd van je XXXXXX

tante Anneke

We zien naar je uit Rianne!

Tietie

Fijn dat je het zo mooi kan afsluiten,mooi nog even nagenieten .
En je fam.zal ook heel blij zijn dat je weer thuiskomt.
Goede reis terug alvast.
Lieve groet Tietie.

carola

Blij voor je dat je het allemaal hebt kunnen doen en deze schat aan ervaringen mee kan nemen in je verdere leven. Maar ook wel blij dat we je volgende week op mogen halen. Ga nog ff genieten samen met marloes.xxxxxxx

meile

ben en blijf GRUTSK op dit avontuur van jou waar je je zo goed doorheen gewerkt en gepleziert hebt :)
ook ik kijk uit naar donderdag
xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!