mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

de safari

Wauw wateen belevenis zeg om op safari te gaan zeg! Zoveel prachtige dieren en dingen gezien.

we begonnen maandag waar we na een nacht in de lodge sochtends op het center om stipt half 9 opgehaald werden door Mister bean eerst in een gewone auto. Daar zijn we doorgereden naar de nakumat waar we nog wat inkopen konden doen, want we kregen water elke dag 1fles maar de rest als we cola wouden of onze kaaspringels die ze nu voor het eerst hadden bij de nakumat ff zelf kopen.

maar goed daar zijn we in onze jeep gegaan met alle spullen en hebben we bradley en nini ontmoet bradley uit engeland en nini uit turkije. Dus een gemixte groep. Ook ontmoeten we hier ziggi dus zo gingen we op pad naar onze eerste plek een tarengeri. Onderweg heb ik nig een shirt gekocht waar ik flink heb op kunnen afdingen. Ja dat heb ik wel geleerd van mijn oma!

in de tarengeri hebben we al veel mooie plaatjes kunnen schieten van de eerste 2 van de big 5. Vooral de olifanten waren daar veel ik heb nog nooit zoveel olifanten bij elkaar gezien zeg wat een prachtig beeld! En de eerste nacht hebben we in een park geslapen wat lake manjara heet. Een tent met een bedje ook erg lekker en ook konden we hier even douchen. De dag erna de dinsdag

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!