mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

morgen begint onze safari

Wauw wat een geweldig afsluitend weekend zeg!

eerst wezen zwemmen met gladness and tina en vandaag naar botanical garden geweest met de kindjes hasani francis edison Lilian en loveness. Anuari faith en queeny waren onverwachts naar huis gegaan dus die waren er niet.

en we hebben super veel gelachen en lol gehad dit ga ik nooit vergeten!

in het begin van deze laatste week dacht ik eerst neeee niet nu al, maar nu ik zover ben en eigenlijk vanaf donderdag had ik wel iets van ja ik ben wel er klaar voor ik heb hier een enorm fijne tijd gehad en ik heb hier veel kunnen doen ondanks dat ik 2 keer ziek ben geweest en nog steeds flink verkouden ben(ja dat lukt alleen mij om met 35 graden snotverkouden te worden zoals laurens dat al zei) ben ik volop aan het genieten!

Morgen gaan we beginnen aan ons nieuwe avontuur de safari ik kijk er enorm naar uit en ben ook wel een beetje nerveus hoor.

volgende week op naar zanzibar en verder met mijn geweldige avontuur.

aankomende week is het internet niet echt goed tot niet dus de kans zit erin dat jullie pas volgende week wat van me horen

hele dikke kus en ik ben blij dat iedereen zulke leuke reacties geeft!

Reacties

Reacties

Anneke

Heel veel plezier Rianne!

anous

Hey Rianne!! Heeeeel veeeeel plezier! Ik de komende aan je! Xxx anous

anous

Ik denk aan je!! Bedoel ik dus ...

Oma

Meisje wat fijn om je gezien te hebben op Skype ik begrijp best dat je moest huilen hoor het was ook een heel afscheid nemen, maar goed nu op naar de safari en dan je volgende project heel veel liefs en genieten hoor XXXXXX

Fifi

Ja Rianne, het is daar mooi geweest hé? Ik ben al meer dan een maand terug in België en ik denk nog elke dag aan jullie ginder. De safari wordt ook wat zulle! Veel liefs.

Carola

We hebben mooi mee kunnen genieten van je laatste weekend via watts app en facebook. Heel veel plezier komende week. We horen weer van je als je safariweek erop zit. Dikke kus voir onderweg

celine

Even fijn om je weer gesproken te hebben, even lekker bijkletsen.. heel veel plezier ook voor marloes natuurlijk. En op elkaar passen he


Xxxxxxxxxjes van je beretrotse zus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!