mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

ons eetschema

Omdat we in de laatste week zijn hebben we nu onze laatste weekeetschema de normale gang van zaken is:

Maandag: ontbijt is brood met thee. Lunch: makande is dus rijst met bonen. Diner: rijst met vlees.

Dinsdag: ontbijt is brood en thee. Lunch is aardappelen met 1 of ander sausje. Diner: Rijst met bonen.

Woensdag: ontbijt is brood met thee. Lunch ugalie dat is bloem gemengd met water en mais en 1 of andere groente erbij. Diner: chapatie zijn pannekoeken.

Donderdag: ontbijt is brood met thee. Lunch is rijst met vlees. Diner: ugalie.

Vrijdag: ontbijt is brood met thee. Lunch: pilau dat is lekker rijst met groente en vlees er door heen. Diner: Rijst met kool.

Zaterdag: ontbijt is brood met thee. Lunch:yoghurt omdat we in het zwembad zijn eigenlijk alle zaterdagen dus eet ik dan yoghurt. Diner: rijst met vlees.

Zondag: ontbijt is brood met thee. Lunch: brood met thee. Diner: spaghettie met saus vaak maken we zelf salade erbij om iets van groente te hebben hihi

we hebben ook wel is fruit bij het diner. Pineapple banana. Watermelon. Orange.

als we in de stad gegeten hadden gingen we naar tapasafari 3x lekker gegeten Mexicano daar heb ik 1 x heel lekker gegeten en de italiaan. Ook 2 x lekker gegeten!

even ter verduidelijking heel gevarieerd eten we hier hihi

volgende week gaan we op safari en ik heb begrepen dat we daar ook heel lekker gaan eten!

al bij al dan is het misschien niet zo gevarieerd als in nederland, maar we hebben hier natuurlijk niet het geld voor allemaal lekker dingen

ook hebben we tussendoor een keer chipsmahei gegeten dat is patat met ei. Door elkaar eerst doe je olie in een pan dan de gesneden aardappelen wat dan dus de patatjes zijn erin. Dan de olie eruit gieten en dan de ei erin bakken heerlijk! En chipsmakuku is patat met kip is gewoon de patat in de pan met olie en de kip bakken ook erg lekker!

ik kijk er met een dubbel gevoel naar uit om verder te reizen. Dit is toch wel echt mijn thuis geworden en vrijdag moet ik afscheid nemen van de teachers en van de schoolkinderen die ik allemaal enorm ga missen wat ook echt een huilpartij gaat worden. Maar het weekend gaan we natuurlijk nog een heel leuk weekend van maken met tina en gladness naar het zwembad en nog met de kinderen naar de speeltuin toe. Maandag nog op safari waar ik enorm naar uit kijk en toch ook dan echt mijn koffer inpakken!

en dan na de safari mijn reis afmaken om door te reizen naar zanzibar! Waar ik natuurlijk erg naar uit kijk om daar te kunnen gaan helpen! En dan als die 2 maanden om zijn mijn eigen familie en vrienden en iedereen weer te kunnen zien en in mijn armen te sluiten. Ik ben toch echt best wel trots dat dit allemaal lukt en dat ik kan bereiken wat ik wil gaan doen hier en dat ik hier ben. Nou is de school alleen sochtends maar alle andere dingen wat we kunnen doen. De kamers versieren. Schoolmateriaal maken. Met de kinderen spelen. De kinderen leuke dagen bezorgen en natuurlijk mijn steentje gewoon bij te kunnen dragen door hier te zijn dat is zo fijn!

Dikke kus

Reacties

Reacties

Tietie

Ja het eten is niet wat we hier gewend zijn maar,
valt ook wel weer mee. Wij zijn ook zo verwend hier.
Volgende week een nieuwe trip ben benieuwd wat je dan weer beleefd we horen het wel.
Lieve groet Tietie

Celine

Heel gevarieerd inderdad (not)
Snap dat het dubbel is. Gelukkig reis je samen met marloes door naar zanzivar en op safari dat is ook wel erg fijn denk ik.

nou veel plezier in het zwembad en de speeltuin en maar voorzichtig op de safari en ook veel plezier natuurlijk.. En veel foto's maken he, van te voren de camera mar opladen dan kan je daar wel 2 of 3 dagen mee vooruit

Xxxxxjes je beretrotse zus xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!