mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

afgelopen week

Dit was mijn ene laatste week alweer wat gaat de tijd toch ongelofelijk snel zeg!

Afgelopen week waren de maandelijkse testen en de resultaten waren wel al beter als vorige maand. Ik zit in class one nog steeds dat is ook mijn klas samen met tina, gladness doet daar de swahilli en engels en monica doet daar de ict lessen. Wat ik wel sneu vind is dat 1 van de schoolkinderen zijn ouders hebben geen geld voor de school dus komt hij niet meer naar school. Zo werkt het hier, is niet leuk en komt dan ook wel even binnen.

ook het verhaal van charles dat de vrouw die het gebouw voor de school en het center verhuurd kwam wel weer binnen. De huurster wil de huur omhoog gooien naar 800.000 shilling in de maand dat is dus 400 euro een voor hier dus heel erg veel. We zijn aan de overkant wezen kijken naar wat anders en het is een heel mooi gebouw met stromend water, maar alle lokalen zouden dan nog gebouwd moeten worden en op zich is dat wel allemaal te doen, maardan blijft het probleem het geld. Ik wil graag helpen maar ik heb ook eerlijk tegen charles gezegd dat het mij geen slim idee lijkt aangezien het probleem hetzelfde blijft en je hebt daar ook gewoon geen ruimte genoeg voor de kindjes allemaal, ik hoop dat het opgelost wordten dat dit allemaal hier doorgezet kan worden op deze locatie, wantde ruimte die we hier omheen hebben is gewoon wel heel goed.

ook hebben we tina en gladness blij gemaakt met het nieuwtje dat we ze volgend weekend mee gaan nemen naar het zwembad de zaterdag. En zondag gaan we met de kindjes naar de speeltuin smiddags, maar dat weten ze nog niet!

dit weekend zijn we zaterdag weer wezen zwemmen en wat was het lekker weer zeg! Wel 2 x gestoken door een wesp.

savonds/laat in de middag zijn we wezen eten bij tapa safari dat was ook wel weer lekker hoor.

en vandaag zondag lekker rustig dagje doen!

morgen begint de nieuwe schoolweek weer mijn laatste week, maar er staan wel nog hele leuke dingen op de planning! Wel een minder leuk nieuwtje we mogen allemaal weer starten met de antibiotica want de darmbacterie is nog niet weg en we hollen allemaal weer, maar hopen dat na de medicatie we weer snel opknappen, want volgende week maandag begint onze safari!

hele dikke kus!

Reacties

Reacties

Oma

Dat is weer een heel verhaal zo een kindje dat niet meer naar school mag kan dat niet opgevangen worden met het geld van de wel betalende? En een grijpgrage verhuurster kan die niet wat rekening houden met wat er in het gebouw zit?€400.00 lijkt me heel wat in zo een arm land. De rijke moet toch wat voor de arme overhebben. Jammer dat die zorgen er bij komen voor mensen die al zo veel voor die kindertjes doen.Maar je hebt wel gelijk dat kunnen jullie niet oplossen,want dat probleem blijft. Fijn dat jullie het komende weekend zo leuk afsluiten,ik zal €20.op je rekening storten kan je iedereen op een ijsje tracteren.Nou meisje geniet nog van deze week, en dan heerlijk op vacantie XXXXX

Celine

Jeetje wat eem verhaal weer zeg, heel sneu asllemaal maar inderdaad zoals je zelf al zehgt het probleem blijft er altijd wel.
Wel gemeen van die verguurster dat ze het omhoog wil doen terwijl zij ook ziet dat het nu al bijna niet te doen ie.
Nou heel veel succes en veel plezier bij het zwembad en de speeltuin. En denk erom plezier hebben he hahaha xxxxzxxjes van je apetrotse zus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!