mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

het weekend

Heerlijk gezellig weekend gehad met gladness tina marloes en lisa

saterday was soo funny! we gingen smorgens al vroeg weg om te gaan ontbijten bij gladness.

we zijn op de piki piki naar gladness gereden waar we onderweg tina en hans opgehaald hebben hans is het kindje van de zus van tina. eerst waren we even in de war omdat we doorreden, maar uiteindelijk bleek dat de piki piki man waar lise bij op zat tina oo gepikt had dus dat was allemaal goed gegaan

we kregen bij gladness als ontbijt mandazie en dit keer echt lekkere! Brood chai en verse melk van hun eigen koe!

na het eten zijn we het bos in geklommen lekker springen gek doen en struikelen ik dan toch hahahaha dat was echt heel grappig! En we hebben uiteraard erg gelachen. na een korte break in het gras om even op adem te komen en even wat te drinken zijn we nog een stukje om hoog geklommen om mooie fotos te maken en toen zijn we terug gegaan naar gladness haar huis waar we een super lekker lunch gehad hebben. Supaghettie, rijst vlees met saus patatjes sla en banaan en een cola, sprite of fanta. We zaten zo vol dat we heel pole pole naar tina zijn gelopen, waar we toch nog de kimas hebben gezien dat was echt heel mooi om te zien het waren van die zwart witte apen met een lange donzige staart!

bij tina hebben we nog mangosap gedronken en een paar nootjes, meer ging er niet meer bij haha we zaten te vol we waren allemaal shiba!

toen gingen we weer terug met de piki piki lise en ik samen op 1samen net de chauffeur, een heel avontuur want ik stuiterde er een paar keer bijna af, en marloes op 1

Vandaag zijn we naar het zwembad geweest waar het eerst wel heel erg bewolkt was en smiddags echt super lekker was. En weer even geskyped met celine, mamma en heitie en zo nog met laurens!

dat is ook wel fijn hoor dat het kan!

morgen weer een nieuwe schoolweek starten en edison bezoeken. Hij wordt misschien overgeplaatst naar moshi, maar dat is nog niet zeker. Ze wetennog steeds nietwat hij heeft, maar elke keer als hij medicijnen krijgt, dan krijgt hij weer stuipen omdat zijn lever het niet aan kan.

maar we moeten het afwachten

dikke kus

Carola

Was weer heel fijn je even te spreken.is toch heel anders als wattsapp of facebook maak er weer een goede week van en kaarsje brand voir eddison

Oma

Zo zeg wat een weekend wat maak je vreselijk veel dingen mee Niet alleen je maag maar ook je hoofd zal wel overvol zijn maar weer een fijne week en ik zal ook een kaarsje branden voor Eddison en zou jij een kaartje willen sturen naar een klein meisje van 5 jaar die opgegeven is? Ze krijgt vast geen post uit Afrika het is misschien veel geld voor jou maar dat krijg je van me terug .Ellyn v.d.Brink Draaikom 35 1274nl.Huizen Bedankt liefs van mij XXXX

Celine

Wat een schitterend verhaal weer.

Mooi dat het zo'n leuk weekend was.

xxx celine