mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

vandaag

Nieuws uit het sint elisabeth van edison.

hij Wordt behandeld voor gecompliceerde malaria maar heeft het niet, blijkt uit zijn bloed, maar omdat hij zoveel klachten heeft behandelen ze hem daar wel voor. Een fikse longontsteking dat is wel zeker. Een te grote falende lever Dus dat is wel link want zijn afvalstoffen kunnen natuurlijk zijn lichaam niet uit. Maar is afwachten hoe de medicijnen gaan werken. Gelukkig GEEN hiv daar waren ze namelijk bang voor.

gisterenavond toen ik net weg was met charles bleek hij stuiptrekkingen te hebben gehad waarvan weet ik niet of van koorts of iets van de hersenen maar ze hebben hem een injectie gegeven dat hjj rustig werd. Zijn engels is was wel beetje weg maar dat kan ook gewoon zijn van dat hij zo ziek is dat dat hem nu niet lukt.

Vanmorgen toen marloes en ik opstonden gingen we met een dubbel gevoel naar de margaret school om les te gaan geven. In de spell and reading les is het goed gegaan en de kindjes waren ook goed aan het luisteren dus dat was leuk.

vanmiddag naar de stad geweest om post te posten en naar de nakumat geweest met de piki piki en naar edison geweest. En een ijsje gegeten dat was ook wel erg lekker.

hij moet wel even een tijdje blijven natuurlijk maar dat is logisch de medicijnen moeten ook even aanslaan!

vanmiddag gaan we film kijken met de kindjes en morgen gaan lise marloes en ik, naar tina en gladness een mooie gezellige dag ervan maken! Smorgens gaan we er al heen en gaan daar ontbijten en lunchen en daarna naar tina toe!

en zondag weer naar het zwembad heerlijk!

En vanmiddag had ik het besef dat over 3 weken al mijn reis doorgaat naar zanzibar! Wat gaat de tijd snel zeg en wat beleef ik toch elke dag weer veel avonturen!

en ik ga iedereen wel missen, maar ik ga de aankomende weken nog genieten hier en doen wat ik doen kan en natuurlijk kijk ik ook erg uit naar de safari die we gaan doen!

Reacties

Reacties

Oma

Nou meisje het is allemaal wel heftig maar zo is het levenMaak er het beste van liefs en XXXXXXXXXX

Celine

Zoo wel weer heftig om mee te maken hoor. Hoop dat de medicijnen snel aanslaan.

Veel pleziet bij gladness en tina
En veel zwemplezier.
irma en ik gaan over een week ook genieten van her mooie spaanse weer.

Nou zusje ik ben trots op je hoe je dit ook weer oppakt hoor.

Tot horens

Xxxjes van je trotse zus

Anja

Nou nou meis wat lees ik een verhalen.
Je maakt wel veel mee en je doet genoeg ervaring op.
Ben blij te lezen dat dat jochie het ondanks de pijn het toch goed maakt.
Meis geniet nog maar even lekker en ik blijf je verhalen volgen.
Je zult niet altijd iTS lezen maar ik vergeet je niet ,xxxxxx love you

Bettie

Leuk hoor om je verhalen zo te kunnen lezen. Het is een geweldige ervaring als ik het lees.
Geniet er daar nog van en ga door met je geode werk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!