mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

midden in week 6

Maandag zijn we met goede moed begonnen op de nieuwe school waar helaas toch bleek dat we niet zoveel konden doen als we hoopten, maar ons wel nuttig konden maken.

we hebben posters gemaakt van het menselijk lichaam in het frans. Het alfabet. Dagen van de week en maanden van het jaar in het engels en frans. Fruit in het frans. En een voorlichtingsposter over personal hygene en hiv/aids en spell and readding lessons dat gaan we vrijdagochtend doen.

vandaag hebben we de voorlichtingsles gegeven over hiv en aids en personal hygene. Dat was echt wel heel erg leuk. We gingen er een beetje met geen zin heen omdat ze niet zo heel enthousiast waren toen we gisterenmiddag de posters brachten. Maar het was een goed succes mgeta de head teacher was heel enthousiast, en we kregen weer chai dat is thee met melk en suiker echt lekker! Speciaal voor ons gemaakt omdat we de poritsch niet lussen echt super lief.

zometeen naar de markt weer een eitje halen en vanmiddag film kijken met de kinderen want die moeten een beetje stil zijn want lise is uit de nachtdienst gekomen.

en vanavond met tina en gladness gaan we naar kerk ben ook wel heel benieuwd hoe dat hier gaat.

dikke kus

0ma

Nou dat is dus ook weer een succes geweest en de kerk in zo een land is 1 grrot feest ik heb dat wel op tv gezien en ook een keer toen er een groep Afrikanen in onze kerk waren geniet ere van XXXX

dieneke

Als ik het zo allemaal lees vermaak jij je daar prima.

Gr dienek