mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

laatste dag van een geslaagd weekend!

Zoo weer een zondag voorbij. Toch een leuke dag gehad weer ondanks het vreemde weer. Steeds erge bewolking en af en toe regen. Vanmiddag tot half 2 hebben we geen stroom gehad maar gelukkig ging de stroom weer aan! Toch vanmiddag ff naar de sakina supermarkt geweest om even lekkere dingetjes te halen! Hihihihihihihihihihihihi En daarna toen we terug kwamen hebben we samen met de kindjes frozen gekeken dat was ook erg leuk en gezellig! Daarna dachten we pannekoeken te ete maar we kregen lekkere spaghettje echt lekkere met vlees (goede stukje uitzoeken dus wel) maar wel erg lekker! En na een stukje meloen die was ook erg lekker en de bananen die we vanmiddag gekocht hebben op de markt! Na het eten de kindjes op bed gegooid met het liedje slaal kindje slaap en ik ga slapen ik ben moe en even geskyped met mijn lieve schat Laurens van Eyndhoven waar ik super trots op ben en wil je ook echt nooit meer kwijt! Ik ga lekker koezzeeeee zometeen na een leuke dag en morgen weer naar de andere school om daar inze kwaliteiten te laten zien hopen dat het lukt! En blij dat oma Liesbeth Schoorl en ome Ronald Stolp een leuke dag hebben gehad in het fec! Dikke kus!

Reacties

Reacties

Celine

Mooi dat de supagetti ook lekker was.
Veel plezier morgen

Xxx

Oma

Lekker slapen mop en morgen is er weer een nieuwe dag ik ga ook naar bovenXXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!