mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

week 6 gaat beginnen

vandaag is week 6 vroeg begonnen vanmorgen om 6 uur esmee uitgezwaaid en daarna weer bed ingedoken hoor, we hadden toch geen stroom dus konden we mooi even nog koezze...

de stroom is uitgebleven tot vanmiddag half 2 zo,n beetje dat was wat minder leuk, maar ik had uitgeslapen tot half 11 ongeveer toen rustig aan alles wat gedaan en na het middageten wat deze keer gewoon brood was zijn lise marloes en ik fruit wezen kopen.

vanavond eten we pannekoeken dus een lekker banaantje er maar weer op doen!

gisteren zijn we heerlijk uit eten geweest na het zwemmen. Ik had een tilapia vis met aardappeltjes patatjes en groente dat was echt super lekker! We zijn terug gegaan met taxi edward(dat is de naam van de taxichauffeur) dat was wel weer een belevenis, maar het is een leuk weekend!

helaas vandaag niet zulk mooi weer, maar ja het regenseizoen gaat beginnen he, dus ja, helaas dus niet wassen vandaag wat ik ook elke keer wel weer een feest vind, alles moet met de hand dus het is wel veel werk, maar voor op zondag dat te doen is het wel leuk dat je daar je zondag wat mee kan vullen.

maar ja lekker chilmodus dagje blijft het vandaag hoor!

Morgen gaan marloes en ik starten met de nieuwe week voor de margaret england bucks school daar kijk ik wel enorm naar uit hoor ik ben erg benieuwd wat ik daar nog kan betekenen en hoe ik mijn hulp daar kan gaan bieden!

En hopen op mooi weer de aankomende tijd hihi

vanmiddag gaan we met de kindjes filmpje kijken(hopen dat de stroom het blijft doen)

dikke kus!

Reacties

Reacties

Tietie

Leuk hoor steeds genieten van je mooie verhalen.
Geniet ervan fijn dat je het naar de zin hebt.
Lieve groet Tietie.

Celine

Mooi dat het eten lekker is. Alles beter dan ogakie of niet dan? Whahaha.

Veel plezier op de andere school, hoop dat het wat leuk word.

Nou veel plezier en succes.


Xxjes van je trotse zus.

En oo ja, hier schijnt al drie dagen de zon. Wel koud maar tenminstw droog gnagnagna

Oma

Wat heerlijk dat je het zo fijn hebt en dat je zoveel ken betekenen voor de mensen daar ga zo door Wij hebben ook een leuke dag gehad een dagje fec een markt dus heel gezellig en we stonden ook met hele aardige mensen en dan is zo een dagje ook een feest Ik heb nu even de nabeslommeringen gedaan en ga zo eten En dan heerlijk met de voetjes omhoog nou lief kind het beste en een stevige knuffel van mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!