mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

send a message haha

Jullie moeten niet de regen hierheen sturen hoor mensen.

vandaag weer de laatste schooldag van de week. Vanmorgen begonnen met de tekeningen af te maken voor de ict les voor aankomende maandag en tekeningen gemaakt van de les die ik had gegeven op de margaret england bucks school. marloes heeft ze gemaakt in het groot voor daar op te gaan hangen.

inmiddels komt de regen aardig naar beneden vallen. Dus stop de regen!

regen regen ga toch weg kom pas terug als ik het zeg.

En zoals de kindjes het zingen

rain rain go away come again another day. Little chlidren want to play. Litle children little children want to PLAY!

maar goed vanmiddag als het nog door gaat gaan we met de teachers mee naar huis even chillen. Al weet ik niet hoe we dat gaan doen ik verzuip nml in de regen hahahahaha

oke wat vandaag valt valt morgen niet he! Help me mee hopen pleaseeeeee! We willen morgen lekker zonnen en uit eten(en douchen ook haha)

nu ga ik lekker maar een filmpje kijken we hebben net gegeten we hadden pilau dat was wel lekker nu de kindjes aan het dansen en zingen binnenn ze zijn het ochtendritueel aan het herhalen dus ik zal ze even naar hun bed laten macheren. want de kindjes rusten van 2 tot 4

Reacties

Reacties

sharona

Balen van de regen, hoop dat het snel ophoud met regenen

Oma

Wel goed hoor eens flink regen anders vergeet je het Hollandse klimaat hahahaXXXX

carola

mooi je weer even te hebben gezien via skype.
Laat de regen maar stoppen. voor de andere kant zal wel wat helpen tegen al het stof daar.
En als je je even inzeept kan je buiten douchen.
Maak er morgen maar weer een mooie dag van

xxx mamma

Celine

Dan ga je toch lekker buiten douchen.

Hier is het opzich wel lekker weer, wel koud maar wel droog, dus hou de regen lekker daar maar hoor gngngna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!