mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

vervolg van week 5

Dinsdag ben ik nog niet de klas in geweest en ben ik wezen kleuren en tekenen wat wel op de fotos te zien was, dat was wel even fijn en ook hulpzaam want dan kunnen we weer een beetje helpen met het voorbereiden van de lessen.

verder de dag rustig aan gedaan en hopen dat deantibiotica snel aansloeg.

woensdag voelde ik me weer fit genoeg om even de klas in te gaan, wat na 2 uurtje ook wel weer genoeg was maar uitleg geven over de mathematics was wel heel leuk. Het leuke vind ik dat de kindjes ook nr mij luisteren en me ook echt wel accepteren enbhet leuk vinden dt ik les geef!

na paar uurtjes les ben ik metnlise esmee en marloes naar de stad geweest waar we lekker gelunchd hebben en waar we ook uiteindelijk goed geslaagd zijn met onze slippers. Eerst waren we bij verkopers die probeerde ons de slippers aan te smeren voor 35 dollar(veel te duur natuurlijk) dus wij afdingen ja dat heb ik van mijn oma wel geleerd(bedankt oma)

maar wij dus weglopen, kwam hij achter ons aan, zri hij uiteindelijk oke 12000 shilling, wij weer terug lopen, ja het mannetje was slim, want hij bracht de prijs toch weer omhoog, dus zijn we er van afgestapt en weer verder gelopen!

toen zijnn we lekker wezen lunchen, ik had een strognoff sandwich with cocktailsausnen chicken and vegetables and chips, eigenlijknook cheese maar dat was ver te zoeken.

na het eten zijn we verder wezen kijken voor slippers en bij een leuk winkeltje zijn we allemaal geslaagd voor leuke souveniertjes.

daarna zijn marloes en ik naar hetbpostkantoor gegaan en hebben de kaartjes op de bus gedn(sorry ik heb op sommige kaartjes te ver geschreven waardoor het onder de postzegel komt, ik had niet bedacht dat er 2 postzegels op moesten)

daarn met de piki piki naar de nakumat gegaan en we hebben daar ook cup a soup gevonden dus als we de fantstische ogalie hebben of een ander geweldig prutje kunnen we aan de up a soup!

toen nog even wat wezen drinken bij de mexicano en toen naar de dala dala gelopen op ons gemakje en doorgereden naar ngarmtoni!

al was de conda van de dala dala wel erg geintreseerd in me hij keek steeds naar mijn piercings en sprak steeds swahillie, hij keek ook een beetje vreemd, nou was het ook een vreemde vogel hij had een dik vest aan waar je u tegen zegt met dit weer en zijn broek zakte zover af dat ik de 3 onderbroeken kon zien die hij aan had hahaha

vandaag de voorbereiding uitgedeeld in de klas die ik gemaakt had voor ict, het is meer tekenles omdat er geen computer is, maar het was wel leuk om te doen. Ook engels les gegeven met this those and these maar dat was de eerste keer dus dat gaan we nog wel even herhalen morgen met de vrijdag herhalingsdag!

zaterdag gaan we lekker weer zwemmen en uit eten en zondag lekker chilmodus dag!

maandag gaan marloes en ik weer naar de margaret bucks england school om ook daar tekeningen te maken en les te geven, ik heb nu ook wat meer ideen dus dat moet goed gaan komen!

vanmiddag gaan we met monica lise esmee marloes en ik naar de markt dan gaan we een kanga scoren als dat lukt dat is zo'n doek en zelf stof uitzoeken en dan kan daar een jurk of een rok van gemaakt worden, maar ik weet nog niet wat ik wil daar ben ik nog niet over uit haha

we zullen zien!

dikke kus!

Reacties

Reacties

Celine

Mooi dat het lesgeven zo goed gaat en dat de kindjes ook luisteren.
Mooi dat je ook.lekker kunt eten daar, dat scheelt ook.
Veel plezier op de markt en zoek maar wat leuks uit allemaal

Heel veel kusjes van je zus

Oma

Nou dat zijn weer heel wat belevenissen op een rijtje en wat fijn dat alles wat je onderneemt ook succes heeft en wat heb je uiteindelijk voor de slippers betaald? Ik vermaak me hier ook wel toevallig Zondag weer eens een markt heb ik wel zin in. Een kwart van je tijd zit er inmiddels op Rianne het gaat toch best wel snel nou meisje tot het volgende bericht maar weer XXXXXXXX

rianne

Ik heb voor de slippers voor 2 paar 35000 betaald, is dus 16 euro is totaal. Vandaag op de markt hele mooi stof gescored voor 10 000 shilling is dus 5 euro daar ga ik een jurk van laten maken

Nynke

Wat een verhalen, Rianne! Sounds like you're having a great time. :) Ik hoop dat je weer helemaal beter bent nu. Je bent niet de enige die ziek is. Ik heb ook al een weekje de griep te pakken. Ik hoop dat ik maandag weer kan gaan werken, maar dat moet vast lukken. Veel plezier daar en enjoy! Liefs uit Haarlem Nynke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!