mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

begin van 5de week

Maandag begonnen met weer een schooldag, nou ja halve want ik ben nog steeds samen met alle andere vrijwilligers ziek. Maandagochtend schooldag meegedaan tot de pauze, na de pauze ben ik begonnen met tekeningen maken voor de ict les, dat is wel erg leuk om dat te maken hoor! Helaas het idee wat ik had om een les voortebereiden met mijn tablet gaat denk ik niet lukken aangezien het netwerk hier geweldig goed is en steeds dus weg valt, dan maar crea bea met de hand alles tekenen en er een speelse les van te maken, daar heb ik wel wt ideen voor dus dat moet wel goed komen.

na de lunch met enige aandrang om weg te gaan zijn we naar het ziekenhuis gegaan om onze antibiotica op te gaan halen(6 pillen per dag!) Alle vrijwilligers hebben namelijk een besmettekijke darmbacterie en dt verbaasd me ook niks met de hygiene hier hoor. Maar we hebben nu wel even goed aangedrongen dat er gewoon elke dag schoon water moet zijn om in ieder geval de plee goed schoon te maken!

nu nog steeds niet helemaal fit dus, niet fit genoeg om met de klas bezig te zijn, maar we zijn we, fljnk creatief bezig om de klassen wat op te vrolijken en voor de kindjes tekeningen maken voor de lessen, dus we zijn wel goed bezig!

als het allemaal goed gaat knappen we met een paar dagen weer op en kunnen we de verloren kilotjes er weer bij gaan smikkelen! (En ja ik neem dan echt wel weer zo'n lekker broodje bij het zwembad(2 croissantjes met beef en cheese en patatjes en groentes!)

vandaag zit ik hier ook alweer precies een maand heel gek idee eigenlijk dat het zo snel gaat. De dagen vliegen echt om, en we hebben nog leuke plannetjes om te gaan doen. Binnenkort ga ik ook bezig met de kaartjes voor thuisfront en ik heb al aardig wat beleefd dus dat wordt even goed nadenken wat ik ga schrijven hahaha

dikke kus voor nu lieve allemaal

napenda afrika(i love afrika)

Reacties

Reacties

Celine

Wat een verhaal weer hoor.

Heel veel beterschap voor iedereen en maar gauw opknappen

Lia

Beterschap voor iedereen en knap maar snel weer op. Op naar nieuwe avonturen.

Anneke

Fijn dat we zo steeds goed op de hoogte blijven Rianne!
Napenda Leeuwarden

Tietie.

Ja altijd leuk om je verslagen te lezen.
Weten we weer hoe het is.
Hopelijk knappen jullie snel weer op.
Veel beterschap.

Lieve groet Tietie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!