mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

en de rest van de 4de week

Wat een belevenissen na de dag dat we met gladness naar het ziekenhuis geweest zijn zeg.

de volgende dag samen met marloes les gegeven samen de rekenles gedaan en nog de sportles toen hebben we rijden in de auto gedaan, dan zit je in een auto en als de teacher zegt tunnel moet je bukken, zegt de teacher berg moet je springen zegt de teacher bocht naar links ga je naar links zelfde geld voor bocht naar rechts ga je naar rechts. En nog flessenroof nou dat spreekt voor zich het ene groepje moet van het andere groepje de flessen proberen te stelen, nou het leverde hele leuke resultaten op! Daarna werd marloes opeens ziek dat was wat minder de volgende dag begon ik ook al ook eigenlijk die nacht al heel slecht geslapen en donderdag na de pauze ben ik op bed gegaan, ik ben wel nog gaan lunchen samen met fifi lise en job toen had ik eindelijk mijn broodje kaas met tomaat en ham. Helaas toen ik thuis was ziek met alles er wer bij. Vrijdag eigenlijk hele dag ziek op bed gelegen met als resultaat een mooie kleurplaat helaas geen les kunnen geven dat was me wat teveel. Smiddags had monica mijn haar gevlecht. Wat een 1 dags resultaat was dus dat moet wer ff opnieuw, was wel heel leuk voor 1 dag eerst om te kijken hoe het stond.

zaterdag vandaag dus weer goed genoeg opgeknapt om samen met alle vrijwilligers en met alle kindjes te gaan zwemmen. Dat was echt super gaaf! En ook heel fijn voor de kindjes die waren echt aan het genieten dat was zo fijn om te zien!

en ik heb een heerlijk beef cheese croissantje gehad, 2 waren het er met groentes en patatjes waar ik nu nog steeds vol van zit hahahahaha maar het was wel erg lekker(niet om jaloers te maken ofzo hoor foto komt nog wel)

op de terug weg in de dala dala met alle kindjes. Het opstap punt was ff hectisch want ik werd door een andere conda(mannetje die het gedoe doet van de dala dala) naar achter getrokken en die Trok me een beetje naar zijn busje toe en de chauffeur van de dala dala waar wij in zaten die ging al rijden toen we er nog niet allemaal in zaten en mijn telefoon werd bijna gejat gelukkig voelde ik het tijd. Dat was even een schrik moment.

maar dat laat de dag echt niet verpesten ik ben weer goed bijgekleurd ik zal morgen(als we weer stroom hebben) de fotos er nog even op zetten.

BESEFMOMENT! Vandaag of morgen begin ik mijn 5de week al! Nog 4 weken dan gaan marloes en ik al ol safari en aan de fotos en verhalen te horen van de andere vrijwilligers schijnt het heel mooi te zijn. Dus heb er alleen nog maar meer zin in. Maar het hoeft niet te snel tot die tijd hoor het gaat me snel genoeg. Vandaag ook echt super snel gegaan echt vreemd, het is alsofnik nog maar net uit bed ben. En het is alweer bijna half 8 zo'n apart idee dat de dag zo snel om is. 12 uur geleden was ik er net uit en het voelt alsof ik nog maar net uit bed ben.

het blijft een geweldig avontuur en elke dag probeer ik weer nieuwe dingen eruit te halen, en tot nu toe is dat toch echt wel gelukt.

ik dacht in het begin ook dat ik elke dag dingen moest ondernemen om me niet te vervelen of om me eenzaam of rot te voelen. Tot nu toe is elke dag besteeds geweest en ook al doe ik een dag bijna niks, die momenten gebruik ik om alles even te kunnen verwerken en alles weer even op papier of zoals nu op mijn weblog te zetten, en alles is even rustig na te lezen en te beleven.

Morgen weer een nieuwe dag tegemoet gaan, eerst maar lekker is geen wekker zetten misschien ff naar de markt ff rondneuzen en maandag gaan we weer gezond een nieuwe week in en vast weer nieuwe belevenissen.

lalasalamander voor straks. Moeten eerst nog eten(rijst met bonen jakKes) maar zit ook nog vol hoor va dat lekkere eten van vanmiddag. Heb nog niet gekeken maar hoop dat er weer lekkere pineapple bij is is zooooo lekker! Haha

daggggggg lieve allemaal!

Reacties

Reacties

Carola

Ik vindt het ook best wel snel gaan allemaal. Komt natuurlijk ook door al jou verhalen. Af en toe best schrikken en als je ziek bent vindt ik dat naar. Maar je red je prima en daar ben ik heel trots op

Xxxx mamma

Oma

nou wat een gezellige brief en wat heerlijk dat je je zo fijn en gelukkig voelt en dat de kindjes zo blij met jullie zijn geweldig hoor ik heb er helemaal vrede mee dat je daar zit
Je had meegekregen dat Dondertje zo ziek was he hij wordt morgen om 10 uur in de tuin begraven denk moet je toch maar weten he nou lief kind duizend XXXXXXX voor jou en als je er 1 van missen kunt geef je die maar an Maarloes doeidoei tot de volgende brief

Tietie

Ja het was zeker weer een leuke mail vol belevenissen,
En de weken vliegen om.
Ja en het is voor moeder Carola wel lastig als je dochter verweg ziek is.
Maar gelukkig kortdurend, geniet maar weer van de nieuwe week. Lieve Groet Tietie.

Celine

Hee zusje,

Wat een mooi verhaal
Voor mij ook moeilijk om te horen dat je ziek bent , maR zoals je zegt al snel weer beter gelukkig.
Gaat idd best wel snel.
Ik wens jou en marloes veel plezier en genietse op de safari en volr de tijd gaan we nog wel skypen
I love you en onthoud ik ben trots op jou

Xxxjes van je beretrotse zus

meile

super dat je je er zo goed en positief bij blijft niet alles is rozengeur en maneschijn, maar ik vind het geweldig dat je zo lekker vrolijk blijft genieten van de dingen die leuk zijn. Het is inderdaad zoals je droom was, soms lastig maar toch voor misschien wel 90 % positief :):)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!