mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

en de 4de week beginnen we vandaag alweer

Deze week is ook weer heel snel gegaan veel beleefd en veel indrukken gehad van de familiebezoeken de andere school(margaret england bucks school) op stap geweest en straks gaan we met charles naar de massai stam.

de familiebezoeken waren heel indrukwekkend om te zien waar de families van de kindjes wonen van het center en we zijn bij 2 andere families geweest die ook geholpen worden door het center.

het lesgeven op de andere school was ook leuk om te doen en leuk dat alle kindjes leuk meededen dat was wel bjjzonder om te zien en ze vonden de opdrachten die ik had voor spelling and reading ook erg leuk. Ik heb ook veel materiaal uit boeken kunnen halen voor de school van het center wat ik van de week uit ga werken voor de teachers hier.

Gisterenmiddag hebben we bij charles gelunchd met alle kindjes en alle teachers ook om afscheid te nemen van fifi een vrijwilligster die hier voor 2 weken was, gelukkig zie ik haar volgende week donderdag nog even en dan ga ik ook mee om haar weg te brengen als dat mag. Het was erg leuk met fifi en wij waren ook samen naar de margerat england bucks school geweest.

afgelopen donderdag zijn we op stap geweest in viavia dat was ook gezellig, we waren niet heel laat thuis, maar er was wel leuke muziek en de sfeer was ook gezellig daar, dus weet ik ook hoe ze hier stappen haha. Gisteren lekker dagje niks gedaan aangezien ik best wel moe was dus lekker filmpje gekeken.

straks naar de massai dus en vannacht ga ik mee om marloes de nieuwe vrijwilligster op te halen en morgen weer lekker naar het zwembad toe.

Dikke kus voor jullie allemaal????????????????????????????????????????

Reacties

Reacties

Carola

Weer een mooi verslag van een mooie week. Fijn om weer te lezen en te zien dat je geniet. Ben benieuwd hoe het bij de masai stam toe gaat. Xxx

oma

Dat was dus een volle week, heerlijk om te horen dat je het zo fijn hebt ja ben ook benieuwd hoe het bij de Massai is Zal ook wel weer indrukwekkend zijn Haal er uit wat er in zit Rianne je doet dit maar 1 keer XXXXXXXXXXXXXX

Celine

Mooi verhaal zusje
Hoop dat je het naar je zin hebt bij die nieuwe stam
Succes om vannacht marloes op te halen.
Veel plezier bij het zwembad morgen.

xxx je zus

Lia

Drukke week gehad zo te lezen maar je geniet ervan en dat is de bedoeling hoop voor je dat het zo blijft, lekker genieten bij het zwembad:-)

rianne

De massai was anders dan ik gehoopt had, maar het was fijn om even eruit te zijn. Inderdaad volle week gehad. Volgende week staan er ook weer leuke dingen op het programma dus komt vast goed hihi

Tietie

Ja weer een prachtig verslag, en je geniet ervan zien en lezen we.
Ja school juf ligt je ook wel.
Coach op het F.C. De volgende stap?
Veel plezier maar weer.
Dikke tut Tietie.

Gerrit

He meid leuk om te lezen! Veel plezier nog ff. Ben benieuwd hoe het is bij de masai

Ackelyn

Hoi Rianne,

Leuk om al jouw verhalen te lezen. Ik ben best wel een beetje jaloers want ik had ook wel even op die school willen kijken. De tijd vliegt voorbij je start alweer met de vierde week, geniet er lekker van, zie jou vast in mei bij TOF!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!