mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

de eerste week zit erop morgen de nieuwe week beginnen!

Het is hier nog steeds fijn(nzury), gisteren en vandaag lekker ontspannen bij het zwembad en naar de hotsprings daar worden we zo voor opgehaald eerst een klein stukje met de daladala en dan naar moshi dat is 1,5 2 uurtjes rijden ong. Ook ben ik voor de kinderen een farashi geweest dat is een paard, de kids springen en klimmen echt op je dat is wel leuk! (Voor je kleding iets minder) maar ach ja. Morgen ga ik beginnen met lesgeven in de hogere klas even kijke hoe dat is. Dan kan ik al een beetje gaan vergelijken qua lesgeven. School is tot 12 uur dus daarna lekker chillen! Ik denk dat ik van de week maar ff overdag lekker ga wandelen misschien ff een marktje over en ik moet natuurlijk nog een typisch echt tanziniaans souverniertje kopen dat kan ik beter hier in arusha doen omdat zanzibar best wel toeristisch is, maar ja ook daar heb ik enorm zin in! Straks lekker naar de hotsprings!

Reacties

Reacties

Beppie

Fijn om te horen dat je t naar je zin hebt en dat de kinderen hun vermaken heerlijk hoor smiddags vrij om dan lekker uit te rusten he lieverd geniet er nog even van de eerste week is sl Weer om he we horen weer van je Gr en geniet ervan hier voorspellen ze nu winterse buien dus jij zit daar goed haha xxxx

Elly

TIME FLYES WHEN YOU HAVE FUN.
Lekker blijven genieten Rianne.

oma

fijn meid dat je het zo naar je zin hebt ik ben er helemaal mee verzoend dat je weg bent en dat komt omdat jij zo van alles geniet en Celine amuseert zich ook dus dat valt ook weer mee hoef ik daar ook niet meer mee te zitten
hahaha ook de groeten van buurvrouw Keizer dat gaat zo eh was er niet 1 heel ver weg? ja he doe maar de groeten dus bij deze nou Rianne werk ze en amuseer je XXXXXXXX

Tietie

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en zo geniet.
Voor het thuisfront ook mooi.
Ben benieuwd wat voor souvenir je gaat scoren.
Heel veel plezier maar weer.
Lieve groet Tietie.

celine

Leuk dat je ook veel dingen kan ondernemen.
Veel plezier daar zusje

Love you

meile

Zo nzury dat het lekker gaat, blijf jezelf en geniet lieverd????

Lia

Fijn dat je het zo naar je zin hebt en volgens mij zijn de kinderen gek op je, blijf vooral genieten groetjes vanuit leeuwarden.

joukje

Wat leuk om je zo te volgen als ik jong was was zou ik het ook wel graag willen wat een ervaring veel plezier en geniet er van

Klaas Salverda

mooi begin van een hopelijk mooi verblijf !succes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!