mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

ben er

Jaaaa ik kan eindelijk ook op mijn weblog.

het is hier echt super ik heb niet zo,n goede aankomst gehad er stond niet goed op papier voor hier dat ik de 10de zou aankomen, maar ze dachten dat ik de 11de zou aankomen.

maar ik zit nu op de plek van bestemming en heb al 2 werkdagen erop zitten.

Maandag zijn we met judith mirjan esmee en ik naar kilimanjaro geweest, we hebben daar dorpjes bezocht, markt over geweest, en een hele mooie waterval gezien, ik zal morgen proberen om fotos erbij te gaan zetten daar is het nu wat laat voof.

maar het was echt super mooi!

het gaat goed en morgen weer een nieuwe schooldag. Morgen begint school weer op tijd en ik ben ook nu wel moe.

de warmte vreet wel een beetje aan je maar het is wel super leuk! En ik ben al lekkerbruin

Dikke kus van mij

ly all

Reacties

Reacties

Sharona

Wauw meid hoeveel graden is het nu bij jullie daar? hoeveel tijd
Verschil heb je? Ben heel erg blij dat je het naar je zin hebt :)
geniet er nog even van! Het ga je goed en zit met smart te wachten op je andere verhalen hahaah

Tietie

Fijn dat alles goed gaat, je moeder heeft vanmorgen vol trots je gemaakte foto's laten zien.
Mooi hoor geniet er maar van.
Dikke tut Tietie.

Celine

Ben trots op je zus.

maar genieten tot over 4 maandjes

xxxxxxxxxx

Riane

Het is hier ong 27 tot 32 graden denk ik is hier 2 uren later
En ben blij dat ik zoveel leuke reacties krijg
Dikke kus

lia

Meid ben blij dat je het naar je zin hebt zie uit naar foto s ben wel benieuwd hoe daar is groetjes je collega

Tante Anneke

Hoi Rianne,

Nou, ik ben blij te horen dat je goed aangekomen bent en dat alles goed gaat. Ik ben benieuwd naar de foto's Rianne.
Ek in dikke tút út Ljouwert fan ús alle trije!!

Beppie

He Rianne ja de warmte zal wel moeten wennen maar beter dan t snert weer in Nederland hihihi ben blij dat je t naar je zin hebt he meid Gr van uit t koude Nederland en genieten he voor jd t weet is t voorbij xxxxxxx

geeske

Hoi Rianne,
Mooi dat je goed terecht bent gekomen in een heel andere wereld. En toch nog zo dichtbij.Ik hoop dat je ervan geniet en ik denk dat wij hier heel verwend zijn.
groetjes uit sexbierum

Elly

Blij te horen dat je goed bent aan gekomen daar. Ik geniet van je mooie foto's, ga zo door. Lekker weertje daar, beter dan die kou,harde wind en sneeuwtroep hier. Mooi genieten daar Rianne. Lekker koese en werk ze morgen. Groetsjes ût Leeuwarden.

Anous

Hey! Super leuk om je verhalen te lezen en we hebben alle mooie foto's gezien! Maar ik wil meer!???? Lieverd lekker genieten daar! Xx

Carola

Pff toch een heftig verhaal vanavond op skype over hoe het bij aankomst gegaan was. Vindt je een kanjer zoals je alles opgepakt hebt. En al die kindertjes en deborah zo leuk om ff te zien. Dikke kus
Ook van mij

Ietje

Hoi Rianne, gaaf om te zien waar je zit en wat je doet!

Bettie

Fijn dat je bent gearriveerd en dat je ondanks de slechte start, het nu zo naar de zin hebt. Is te zien op de foto's. Mooi hoor! Veel success daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!