mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

Bijna zover

Vorige week een bereking gemaakt dat het nog 7 weken was

haha vergissing het is vanaf vandaag nog 5 weken en 5 dagen, het gaat nog sneller dan dat ik dacht.
Nu echt de laatste dingetjes nog doen, nog even goede schoenen halen nog naar de kpn winkel voor mijn telefoon, en nog een paar kleine dingetjes.
en natuurlijk nog 5 weken aan het werk.
Zo heb ik mooi de tijd om iedereen nog even te zien :)

Dit was het voor nu eventjes weer ik wou jullie weer even op de hoogte brengen

Over werk gesproken straks weer aan het werk de 3de van de 5 avonddiensten :)

Dag allemaal!

Reacties

Reacties

Dan van Aken

Mooi om te zien dat je er zo naar toe leeft. Ik zie veel overeenkomsten met de Tadzjikistangangers.

meile salverda

Ja het gaat snel, ook ik ben trots op je, :) we zullen nog ff van je genieten en dan via..via via meebeleven wsat je daar allemaal tegenkomt

xxx

carola salverda

Gaat heel snel allemaal. we kijken uit naar al je verhalen als je daar een keer bent. al allemaal harstikke mooi zijn maar ook zwaar.

celine

Trot op je

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!