mijngroteavontuurinafrika.reismee.nl

Het begin!

helaas door een storing is mijn andere weblog verwijdert

maar dan maken we gewoon een nieuwe aan dat kan ook:)

Alweer september en wat gaat de tijd snel zeg, nog 4 maanden dan gaat mijn grote avontuur in afrika beginnen!
En het gaat echt snel hoor, de tickets en de reis is bekend en ik vertek op 10 januari 2015 tot en met 9 mei 2015
Eerst ga ik 2 maanden naar arusha om daar mijn steentje bij te dragen in het weeshuis school en communty center. ik heb daar geen ervaring in dus laat ik me verrassen wat er allemaal is en wat er allemaal gaat gebeuren.
Na de ongeveer 2 maanden ga ik nog een 5 daagse safari doen en ga ik met een groep 5 dagen op pad tussen de prachtige natuur en de wilde dieren
En dan nog 2 maanden naar zanzibar om in het ziekenhuis een medisch project te gaan volgen, waar ik hoop dat ik mijn kennis kan delen en mijn kennis ook kan gaan verbreden met hoe hun daar zorg leveren en hoe de bevolking daar hun werk doet
Ik heb ook bijna alle vaccinaties gehad en dat betekend ook dat het echt steeds dicher bij aan het komen is

verder is het nog een goede koffer kopen en genieten en hard aan het werk nog voor de aankomende 4 maandjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!